Α. Μεϊκόπουλος: Η Xellenic Train καταργεί τον δεύτερο μηχανοδηγό στα τρένα!

Μεγάλη ανησυχία για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών δρομολογίων λόγω πρότασης της Xellenic Train .Ανησυχία εκφράζεται από τον τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, σχετικά με την πρόσφατη πρόταση της  εταιρείας για την κατάργηση της υποχρεωτικής παρουσίας δεύτερου μηχανοδηγού σε δρομολόγια όπου δεν λειτουργεί το κρίσιμο σύστημα ασφαλείας ETCS. 

Έτσι ύο χρόνια μετά την τραγωδία των Τεμπών, η Xellenic Train λειτουργεί να μα μην έχει συβεί τίποτα .H εταιρία σα να μη συνέβη ποτέ το έγκλημα των Τεμπών, υπέβαλε τώρα, δύο χρόνια το μοιραίο συμβάν αυτή την ανήκουστη πρόταση στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Σύμφωνα με τη συνδικαλιστική οργάνωση των μηχανοδηγών, αψηφώντς το έγκλημα των Τεμπών, υπέβαλε τώρα, δύο χρόνια μετά τη σύγκρουση, πρόταση στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, να αφαιρεθεί από την κυβερνητική καμπίνα του εκάστοτε συρμού ο δεύτερος μηχανοδηγός.

Ο  Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ διατυπώνει τη βεβαιότητα ότι η κατάργηση του δεύτερου μηχανοδηγού συνδέεται με το κόστος, και κρίνει αδιανόητο να τίθεται ξανά το ζήτημα της ανθρώπινης ζωής σε λογιστικό πίνακα. Η επιλογή είναι ξεκάθαρη: είτε θα επενδύσουμε στην ασφάλειαείτε θα γυρίσουμε πίσω στις εποχές της αμέλειας και των εγκλημάτων.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

To Σωματείο μας ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ  όσα ακούστηκαν σε τηλεοπτική εκπομπή αλλά και γράφτηκαν σε  δημοσιεύματα για κλίμα τρομοκρατίας στον χώρο των Μηχανοδηγών, που καλλιεργεί συστηματικά την τελευταία περίοδο η Διοίκηση της Hellenic Train.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τέσσερεις συνδικαλιστές έχουν οδηγηθεί στα πειθαρχικά ,  είτε χωρίς αφορμή,  είτε για λόγους τυπικούς που κάποιοι θέλουν να τους μετατρέψουν σε ουσιώδεις.

Για το θέμα αυτό (και άλλα γύρω από την ασφάλεια κυκλοφορίας) έχουμε προσφύγει στον ΟΜΕΔ αλλά η Hellenic Train δήλωσε ότι δεν θα προσέλθει στον διάλογο, δείχνοντας ότι δεν έχει διδαχθεί  τίποτα από το έγκλημα των Τεμπών, ενώ αγνοεί επιδεικτικά τα όσα ισχύουν στην Μητρική Trenitalia και τον Όμιλο Ferrovie Dello Stato Italiane.

Ακόμα χειρότερα, αντί να λαμβάνει μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας κυκλοφορίας, η Hellenic Train πρότεινε επίσημα στο Υπουργείο Μεταφορών να αφαιρεθεί από την καμπίνα Μηχανοδήγησης ο 2ος Μηχανοδηγός (!!!!) και ενώ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ το Εtcs.

Πρόκειται για ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ της Διοίκησης της Hellenic Train , που θα βρεί ΑΠΕΝΑΝΤΙ της όχι μόνο τους Μηχανοδηγούς, αλλά το ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.